
Veelgestelde vragen zelfstandigenbeleid
Op deze pagina lees je alle antwoorden op veelgestelde vragen over het zelfstandigenbeleid (wet DBA). Staat jouw vraag er niet tussen? Lees dan meer op onze themapagina Zelfstandigenbeleid (wet DBA) of neem contact met ons op via lhv@lhv.nl of 085 – 04 80 076.
Bijgewerkt op 15 mei 2025
Disclaimer
De antwoorden op deze webpagina zijn algemeen van aard en bedoeld om een richting te geven op veelvoorkomende vragen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de inhoud van deze webpagina. Voor advies toegespitst op een specifieke situatie wordt geadviseerd contact op te nemen met de afdeling Juridische Zaken van de LHV. Gaat een vraag over financiële zaken, neem dan contact op met een eigen financieel adviseur of accountant.
Dit is een dynamische webpagina dat regelmatig wordt bijgewerkt. De inhoud kan wijzigen op basis van nieuwe inzichten of ontwikkelingen.
Je bent niet ingelogd.
We hebben de veelgestelde vragen en antwoorden daarop zorgvuldig samengesteld voor jou als LHV-lid. Log in om de FAQ te lezen of word lid.
Nieuws
Wat is de huidige stand van zaken rondom zelfstandigenbeleid? Wat zijn de financiële gevolgen van een overstap van zzp naar
Na maanden aandringen, hebben we van de Belastingdienst een voorlopige reactie gekregen op onze vragen over de beoordeling van de
Welke vragen je als waarnemer, als huisarts in loondienst of praktijkhouder ook hebt over het zelfstandigenbeleid, wij gaan erop in. Meld je
Meer weten?
Heb je meer vragen? Neem contact op met Annemarie Kerstens of Elsbeth Zeijlemaker.

